Klacht KPN: verkeerde informatie b9ij saldo opvragen

Klachtnummer
# 8539
Gebruiker
J. Euwe-Beaufort
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN belooft aan abonnementhouders het volgende:
Sms (gratis) 'saldo' naar 1244 en je ontvangt een bericht met je bundeltegoed tot je volgende rekening én hoeveel je verbruikt hebt als dat buiten je bundel is

Vanuit het buitenland heb ik dit op vakantie dagelijks gedaan. Mijn saldo ging langzaam naar beneden. Na een week had ik nog steeds redelijk wat bel en sms-tegoed. Een dag later weer in Nederland bleek ik 45 euro over mijn belbundel heen te zitten. Als ik dat had geweten had ik veel minder gebeld en gesmst vanuit mijn vakantie-oord.

Dank voor uw bemiddeling.
J. Euwe-Beaufort
Beaufortrotterdam@gmail.com

De oplossing

Teruggave van het bedrag dat ik deze maand boven mijn belbundel zit.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Euwe-Beaufort,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen