Klacht KPN: Verkeerde informatie in winkel gekregen

SWinsser

In de KPN winkel is mij, bij het afsluiten van mijn abonnement, verteld dat ik het op elk moment lager kon zetten. Nu heb ik dat geprobeerd, en dat lukt niet. Naar de klantenservice gebeld, daar vertellen ze mij dat het niet lager gezet kan worden dan waar mee je 'ingestapt' bent. Dat is mij in de winkel, expliciet, niet duidelijk gemaakt. Ik kon altijd, op ieder moment, elk voorgaande abonnement lager zetten. Daarom ook dat ik nu weer ben begonnen met het hoogste, om voordeel te hebben aan de kortingsactie. Die is nu afgelopen, en ik wil het laagste abonnement, zodat ik het ook nog kan betalen. In de winkel is gezegd dat dit mogelijk zou zijn. Ik kan dit abonnement op deze manier niet betalen, en toen ik probeerde mijn abonnement lager te zetten, heb ik het schijnbaar, zonder mijn weten, niet van 2500MB/maand naar 1000MB/maand gezet, maar ineens staat er dat ik 3500MB/maand heb. Dat is niet duidelijk via de app.

Mijn abonnement per direct op het laagste mogelijk gezet, zoals dat mij is verteld dat het mogelijk was. Vanaf het laagste wil ik daarna, zoals het altijd kon in het verleden, de mogelijkheid hebben mijn abonnement maandelijks aan te passen. Dit is mij verteld dat ik kon doen met dit abonnement. Als mij dit niet gegeven wordt, zal ik van de KPN overstappen naar een ander bedrijf, na jaren lang een trouwe en zeer tevreden klant te zijn geweest. Ik voel mij belazerd door de KPN.

KPN
    Geachte mevrouw Winsser,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    SWinsser
    Ik wacht bericht van KPN af.
    KPN
    Geachte mevrouw Winsser, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?