Opgelost door KPN: Verkeerde verwerking verhuizing

Beste KPN medewerker.
Op 1 mei ben ik verhuist naar een nieuwe locatie. Omdat verhuizen huidig abonnement niet mogelijk was (ADSL Instap Internet) is dit aangepast naar Glasvezel Instap Internet.
Hiervoor is een nieuw (Glasvezel) abonnement afgesloten en het oude abonnement opgezegd (ADSL).
Echter heeft het tot augustus geduurd totdat KPN de opzegging van het oude ADSL abonnement administratief heeft verwerkt. Daardoor is er onterecht gefactureerd van 01/05/2015 t/m heden.
Uiteraard heb ik deze kwestie diverse malen telefonisch proberen op te lossen, maar tot heden zonder resultaat.
Alvast dank.

Graag abonnement per direct stopzetten als dit nog niet gebeurd is, en per 01/05/2015 de abonnementskosten crediteren.

Geachte heer/mevrouw Kuijpers,

Dank voor uw bericht.
    Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van KPN. Echter is een oplossing nog niet aangeboden.
    Geachte heer Kuijpers,

joink
    Nog steeds wacht ik op de correcte creditering van teveel in rekening gebrachte abonnementskosten. Onvoorstelbaar dat een eenvoudige administratieve afhandeling zoveel moeite kost om gedaan te krijgen. Graag creditering per 1 mei 2015. Alvast dank.
    Geachte heer Kuijpers,

Er is een bedrag van € 120,15 intern gecrediteerd in verband met dat er nog nota's openstonden vanaf 19 april 2015.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

joink
    Dank voor uw medewerking.

joink

Ook een klacht indienen over KPN?