Beste KPN medewerker. Op 1 mei ben ik verhuist naar een nieuwe locatie. Omdat verhuizen huidig abonnement niet mogelijk was (ADSL Instap Internet) is dit aangepast naar Glasvezel Instap Internet. Hiervoor is een nieuw (Glasvezel) abonnement afgesloten en het oude abonnement opgezegd (ADSL). Echter heeft het tot augustus geduurd totdat KPN de opzegging van het oude ADSL abonnement administratief heeft verwerkt. Daardoor is er onterecht gefactureerd van 01/05/2015 t/m heden. Uiteraard heb ik deze kwestie diverse malen telefonisch proberen op te lossen, maar tot heden zonder resultaat. Alvast dank.
De oplossing
Graag abonnement per direct stopzetten als dit nog niet gebeurd is, en per 01/05/2015 de abonnementskosten crediteren.
6 reacties
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer/mevrouw Kuijpers,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
joink
Datum
Dank voor uw bericht. Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van KPN. Echter is een oplossing nog niet aangeboden.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Kuijpers,
Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
joink
Datum
Nog steeds wacht ik op de correcte creditering van teveel in rekening gebrachte abonnementskosten. Onvoorstelbaar dat een eenvoudige administratieve afhandeling zoveel moeite kost om gedaan te krijgen. Graag creditering per 1 mei 2015. Alvast dank.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Kuijpers,
Er is een bedrag van € 120,15 intern gecrediteerd in verband met dat er nog nota's openstonden vanaf 19 april 2015.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
joink
Datum
Dank voor uw medewerking.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
joink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.