Opgelost door KPN: Verkeerde verwerking verhuizing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126133
Gebruiker
joink
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Beste KPN medewerker.
Op 1 mei ben ik verhuist naar een nieuwe locatie. Omdat verhuizen huidig abonnement niet mogelijk was (ADSL Instap Internet) is dit aangepast naar Glasvezel Instap Internet.
Hiervoor is een nieuw (Glasvezel) abonnement afgesloten en het oude abonnement opgezegd (ADSL).
Echter heeft het tot augustus geduurd totdat KPN de opzegging van het oude ADSL abonnement administratief heeft verwerkt. Daardoor is er onterecht gefactureerd van 01/05/2015 t/m heden.
Uiteraard heb ik deze kwestie diverse malen telefonisch proberen op te lossen, maar tot heden zonder resultaat.
Alvast dank.

De oplossing

Graag abonnement per direct stopzetten als dit nog niet gebeurd is, en per 01/05/2015 de abonnementskosten crediteren.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuijpers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    joink
    Datum
    Dank voor uw bericht.
    Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van KPN. Echter is een oplossing nog niet aangeboden.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kuijpers,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    joink
    Datum
    Nog steeds wacht ik op de correcte creditering van teveel in rekening gebrachte abonnementskosten. Onvoorstelbaar dat een eenvoudige administratieve afhandeling zoveel moeite kost om gedaan te krijgen. Graag creditering per 1 mei 2015. Alvast dank.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kuijpers,

    Er is een bedrag van € 120,15 intern gecrediteerd in verband met dat er nog nota's openstonden vanaf 19 april 2015.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    joink
    Datum
    Dank voor uw medewerking.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen