Opgelost door KPN: Verkeerde voorlichting medewerker

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186994
Gebruiker
F.R. Broekhuizen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon Rick Broekhuizen heeft een abonnement voor een mobiel bij KPN. Op een gegeven moment gaat het toestel niet meer aan en hij gaat met het toestel naar de KPN winkel, Langestraat, Amersfoort. Daar adviseert een medewerker dat hij beter naar een lokale reparteur kan gaan want de reparatiekosten bij KPN zijn erg hoog. zo gezegd, zo gedaan. Een lokale reparateur constateerd dat het moederbord kapot is. Bij gebruik van een leentoestel blijkt dat ook zijn SIM kaart kapot is. Op de KPN site kijkt hij hoe hij aan een andere SIM kaart kan komen en ziet hij dat er een garantie van 2 jaar op het toestel zat. Nu hij echter een lokale reparateur ingeschakeld heeft, geldt de garantie niet meer en zou hij een nieuw toestel moeten kopen. De manager van de winkel begrijpt het "maar zijn handen zijn gebonden door het hoofdkantoor" dus hij kan er niets aan doen. Fijn zo'n klantvriendelijk bedrijf. Wij zeggen ons abonnement ook maar per direct op.

Gewenste oplossing

Nieuwe HTC M8 beschikbaar stellen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Broekhuizen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Broekhuizen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  3. Auteur
    F.R. Broekhuizen
    Datum
    Prima en snel opgelost!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen