Opgelost door KPN: Verkeerde voorlichting medewerker

F.R. Broekhuizen

Mijn zoon Rick Broekhuizen heeft een abonnement voor een mobiel bij KPN. Op een gegeven moment gaat het toestel niet meer aan en hij gaat met het toestel naar de KPN winkel, Langestraat, Amersfoort. Daar adviseert een medewerker dat hij beter naar een lokale reparteur kan gaan want de reparatiekosten bij KPN zijn erg hoog. zo gezegd, zo gedaan. Een lokale reparateur constateerd dat het moederbord kapot is. Bij gebruik van een leentoestel blijkt dat ook zijn SIM kaart kapot is. Op de KPN site kijkt hij hoe hij aan een andere SIM kaart kan komen en ziet hij dat er een garantie van 2 jaar op het toestel zat. Nu hij echter een lokale reparateur ingeschakeld heeft, geldt de garantie niet meer en zou hij een nieuw toestel moeten kopen. De manager van de winkel begrijpt het "maar zijn handen zijn gebonden door het hoofdkantoor" dus hij kan er niets aan doen. Fijn zo'n klantvriendelijk bedrijf. Wij zeggen ons abonnement ook maar per direct op.

Nieuwe HTC M8 beschikbaar stellen

Geachte heer Broekhuizen,

KPN Klantenreacties CMT

F.R. Broekhuizen
    Prima en snel opgelost!!

Ook een klacht indienen over KPN?