Klacht KPN: Verkoop van niet werkende telefoon!

Beste Allemaal,
Afgelopen zondag heb ik op de Lijnbaan in Rotterdam een HTC gekocht met de prepaid cashback korting. Ik heb expliciet nagevraagd of het mogelijk was om de telefoon te gebruiken met mijn abonnement kaart. Tot 3 keer toe is mij dat bevestigt in deze winkel dat het GEEN probleem zou zijn om mijn huidige abonnement kaart van de HI in deze telefoon te plaatsen. Bij het verkennen van mijn telefoon 's avonds bleek mijn simkaart er niet in te werken. ' s Maandags ben ik naar de HI winkel in Tiel gegaan, daar werd ik snel afgedaan van "nee mevrouw dat kan helemaal niet, u moet u toestel terug brengen naar de winkel waar u hem gekocht of ergens simlock vrij laten maken en is u garantie weg" Inmiddels heb ik tot drie keer toe ook de klanten service aan de lijn gehad omdat ik in mijn goed recht sta om in elke HI winkel mijn telefoon in te leveren. Dit is een absurde situatie waarin ik zelf alle kosten mag betalen v/h bellen, het terugbrengen en eindig met met lege handen Bedankt!

Ik had graag mijn toestel Simlock vrij willen laten worden inclusief garantie behoudend. Dit dan door HI uitgevoerd. Echter ga ik hier niet op wachten en breng ik de telefoon terug naar de winkel.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

D
    Beste Mevrouw, Meneer,Ik heb mijn gegevens toegevoegd aan de klacht informatie, dit zodat mijn gegevens privé blijven.Met vriendelijke groet,
    Mevrouw Rohrich
    D
    Beste KPN klantenreacties,Tot op heden ben ik niet benaderd over mijn klacht die ik heb ingediend

Ook een klacht indienen over KPN?