KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht KPN: Verkoop van niet werkende telefoon!
Details
Klacht
Beste Allemaal,Afgelopen zondag heb ik op de Lijnbaan in Rotterdam een HTC gekocht met de prepaid cashback korting. Ik heb expliciet nagevraagd of het mogelijk was om de telefoon te gebruiken met mijn abonnement kaart. Tot 3 keer toe is mij dat bevestigt in deze winkel dat het GEEN probleem zou zijn om mijn huidige abonnement kaart van de HI in deze telefoon te plaatsen. Bij het verkennen van mijn telefoon 's avonds bleek mijn simkaart er niet in te werken. ' s Maandags ben ik naar de HI winkel in Tiel gegaan, daar werd ik snel afgedaan van "nee mevrouw dat kan helemaal niet, u moet u toestel terug brengen naar de winkel waar u hem gekocht of ergens simlock vrij laten maken en is u garantie weg" Inmiddels heb ik tot drie keer toe ook de klanten service aan de lijn gehad omdat ik in mijn goed recht sta om in elke HI winkel mijn telefoon in te leveren. Dit is een absurde situatie waarin ik zelf alle kosten mag betalen v/h bellen, het terugbrengen en eindig met met lege handen Bedankt!
Gewenste oplossing
Ik had graag mijn toestel Simlock vrij willen laten worden inclusief garantie behoudend. Dit dan door HI uitgevoerd. Echter ga ik hier niet op wachten en breng ik de telefoon terug naar de winkel.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.