Opgelost door KPN: Verkooppraatje totaal anders dan daadwerkelijke installatie

Nelja65

We hebben bij aanschaf glasvezel veel besproken per telefoon. We hebben ons uitvoerig laten informeren voordat we weer terug zijn gegaan naar kpn. Maar toen de installatie werd gedaan, werd er geen enkele afspraak nagekomen. We hebben onlangs een klachtenbrief gestuurd maar ook daar werd negatief op geantwoord. We zijn op kosten gejaagd en een duur snoer bestemd voor ziggo ontvangst (ons eigendom, 1 jaar oud) werd zonder pardon doorgeknipt. Nu dus onbruikbaar

We hebben geen enkele coulance aangeboden gekregen terwijl het probleem niet werd opgelost. Was dus ons probleem. Installatie slaapkamer tv werd niet gedaan. Ook de geleverde kabel was te kort. Er waren kosten aan verbonden, monteur kon ons niet helpen. Gebeld met kpn en deze man wilde ook niet helpen. Of extra afspraak maken op andere datum, of draadloos systeem aanschaffen wat we zelf moesten aanleggen en installeren. Bij het verkooppraatje werd gesuggereerd dat alles kosteloos bedraad in huis zou worden aangelegd. We willen dus een compensatie. Zijn zelf enkele uren bezig geweest en moeten € 70 betalen voor draadloos systeem. Belachelijk

KPN
    Geachte heer/mevrouw Koelewijn,

KPN Klantenreacties CMT
    Nelja65
    KPN heeft mij keurig teruggebeld. Het hele gebeuren besproken en er wordt een coulanceregeling aangeboden. Aangezien ons abonnement net is ingegaan en de eerste rekening nog niet is afgeschreven, wordt dit eerst met onze goedkeuring even afgewacht. Daarna vindt verrekening plaats
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Koelewijn,

KPN Klantenreacties CMT
    Het is keurig opgelost

Nelja65

Ook een klacht indienen over KPN?