Opgelost door KPN: Verkooppraatje totaal anders dan daadwerkelijke installatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117432
Gebruiker
Nelja65
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We hebben bij aanschaf glasvezel veel besproken per telefoon. We hebben ons uitvoerig laten informeren voordat we weer terug zijn gegaan naar kpn. Maar toen de installatie werd gedaan, werd er geen enkele afspraak nagekomen. We hebben onlangs een klachtenbrief gestuurd maar ook daar werd negatief op geantwoord. We zijn op kosten gejaagd en een duur snoer bestemd voor ziggo ontvangst (ons eigendom, 1 jaar oud) werd zonder pardon doorgeknipt. Nu dus onbruikbaar

De oplossing

We hebben geen enkele coulance aangeboden gekregen terwijl het probleem niet werd opgelost. Was dus ons probleem. Installatie slaapkamer tv werd niet gedaan. Ook de geleverde kabel was te kort. Er waren kosten aan verbonden, monteur kon ons niet helpen. Gebeld met kpn en deze man wilde ook niet helpen. Of extra afspraak maken op andere datum, of draadloos systeem aanschaffen wat we zelf moesten aanleggen en installeren. Bij het verkooppraatje werd gesuggereerd dat alles kosteloos bedraad in huis zou worden aangelegd. We willen dus een compensatie. Zijn zelf enkele uren bezig geweest en moeten € 70 betalen voor draadloos systeem. Belachelijk

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koelewijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nelja65
    Datum
    KPN heeft mij keurig teruggebeld. Het hele gebeuren besproken en er wordt een coulanceregeling aangeboden. Aangezien ons abonnement net is ingegaan en de eerste rekening nog niet is afgeschreven, wordt dit eerst met onze goedkeuring even afgewacht. Daarna vindt verrekening plaats
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koelewijn,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Nelja65
    Datum
    Het is keurig opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nelja65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen