Klacht KPN: Verlaging abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142127
Gebruiker
Ed
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 14 augustus 2014 heb ik een abonnement afgesloten bij de KPN wat destijds paste bij mijn situatie. Nu een jaar later wil ik graag minder kosten maken en het abonnement aanpassen naar mijn huidige situatie. Ik heb geprobeerd meerdere malen met KPN te overleggen maar telkens weer een standaard reactie, zowel mondeling als per e-mail. Verhogen kan wel maar verlagen kan niet. Ik wil niet verlagen binnen mijn huidige abonnement maar juist verlengen en dan mijn gebruik (en kosten) aanpassen op mijn huidige situatie. Ook hier werkt KPN niet aan mee. Sterker nog, direct een dreigende houding. Onvriendelijke en geïrriteerde benadering voert de boventoon bij KPN.

De oplossing

Aanpassen van het huidige abonnement i.c.m. verlenging.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Verwoerd,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ed
    Datum
    Zojuist contact gehad met KPN, een dame die klachten afhandeld op directie niveau. Een wel besproken dame die de klacht mooi verpakt en niets anders zegt als haar collega's, de toon is niet veel anders. Samengevat, abonnementen kunnen alleen omhoog(!)niet omlaag en zeker niet worden aangepast . De oplossing is om dit contract uit te zitten en overstappen op een abonnement die je kan bijstellen, dit kan niet bij KPN. Geen oplossing dus. Het positieve is dat KPN nu wel snel reageert.
  3. Auteur
    Ed
    Datum
    Zojuist contact gehad met KPN, een dame die klachten afhandeld op directie niveau. Een wel besproken dame die de klacht mooi verpakt en niets anders zegt als haar collega's, de toon is niet veel anders. Samengevat, abonnementen kunnen alleen omhoog(!)niet omlaag en zeker niet worden aangepast . De oplossing is om dit contract uit te zitten en overstappen op een abonnement die je kan bijstellen, dit kan niet bij KPN. Geen oplossing dus. Het positieve is dat KPN nu wel snel reageert.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Verwoerd,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Ed
    Datum
    Geachte KPN,

    Uw reactie is geen oplossing. U kiest ervoor om het te bestempelen als beleid van KPN. Mijn verzoek is niet ingewikkeld.
    Meerdere providers bieden wel een oplossing tot verlagen/verlengen van een abonnement.

    De klacht is dus niet opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    E. Verwoerd
  6. Auteur
    Ed
    Datum
    Helaas heeft mijn klacht geen zin. KPN blijft vasthouden aan hun klantonvriendelijke beleid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen