Klacht KPN: Verlaging abonnement

Ed

Op 14 augustus 2014 heb ik een abonnement afgesloten bij de KPN wat destijds paste bij mijn situatie. Nu een jaar later wil ik graag minder kosten maken en het abonnement aanpassen naar mijn huidige situatie. Ik heb geprobeerd meerdere malen met KPN te overleggen maar telkens weer een standaard reactie, zowel mondeling als per e-mail. Verhogen kan wel maar verlagen kan niet. Ik wil niet verlagen binnen mijn huidige abonnement maar juist verlengen en dan mijn gebruik (en kosten) aanpassen op mijn huidige situatie. Ook hier werkt KPN niet aan mee. Sterker nog, direct een dreigende houding. Onvriendelijke en geïrriteerde benadering voert de boventoon bij KPN.

Aanpassen van het huidige abonnement i.c.m. verlenging.

KPN
    Geachte heer Verwoerd,

KPN Klantenreacties CMT
    Ed
    Zojuist contact gehad met KPN, een dame die klachten afhandeld op directie niveau. Een wel besproken dame die de klacht mooi verpakt en niets anders zegt als haar collega's, de toon is niet veel anders. Samengevat, abonnementen kunnen alleen omhoog(!)niet omlaag en zeker niet worden aangepast . De oplossing is om dit contract uit te zitten en overstappen op een abonnement die je kan bijstellen, dit kan niet bij KPN. Geen oplossing dus. Het positieve is dat KPN nu wel snel reageert.
    KPN
    Geachte heer Verwoerd,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

KPN Klantenreacties CMT
    Geachte KPN,

Uw reactie is geen oplossing. U kiest ervoor om het te bestempelen als beleid van KPN. Mijn verzoek is niet ingewikkeld.
    Meerdere providers bieden wel een oplossing tot verlagen/verlengen van een abonnement.

De klacht is dus niet opgelost.

E. Verwoerd
    Ed
    Helaas heeft mijn klacht geen zin. KPN blijft vasthouden aan hun klantonvriendelijke beleid.

Ed

Ook een klacht indienen over KPN?