Opgelost door KPN: Verlengenvoordeel veel duurder

Goedendag KPN

ik kan per 16 maart bij jullie verlengen maar die aanbod wat jullie bieden is net zo duur als een nieuwe klant meerdere keren bij jullie geklaagd deze week maar jullie komen mij niet tegemoet met een betere bod, en ik kan bij een andere provider 20 euro goedkoper en dezelfde bundel hoe kan dit? Dan zeggen jullie een stukje service wat jullie bieden nou als jullie klant wilt houden is dit geen service jammer van KPN als je wilt verlengen

De gewenste oplossing dat ik goedkoper in abbonement kan of eerder weg kan bij jullie zonder boete en extra kosten

KPN
    Geachte heer Korthuis,

KPN Klantenreacties CMT
    P korthuis
    Kpn heeft gebelt, maar ze zeggen dat ze niet veel kunnen betekenen alleen een compensatie als je bij de telefoon moet bijbetalen dan krijg je de kosten terug om toch klant bij hun te blijven, en duurdere abbonement betaalt bij hun eigenlijk wil ik per direct weg zonder kosten, en boete voor het abbonement bij andere aanbieders is het gewoon 20 euro goedkoper, en Bij KPN krijg je alleen korting als je alles in 1 pakket hebt en dat is wel 5 euro korting per maand en dat als vaste klant
    P korthuis
    KPN heeft nog niet verder gereageerd op de klacht als tweede klacht waar ik op gereageerd hebt
    P korthuis
    Helaas reageert KPN niet verder meer op de 2e klacht service is ver te zoeken verder
    KPN
    Geachte heer Korthuis,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

KPN Klantenreacties CMT

P korthuis
    Heb een creditering ontvangen van KPN op bijbetaling van toestel en betaal nu 39 euro per maand

Ook een klacht indienen over KPN?