Opgelost door KPN: Verlenging abonnement

# 182072
Lverhoeven

18 juli heb ik telefonisch mijn contract laten verlengen. Toen uitdrukkelijk gevraagd of alles exact hetzelfde zou blijven. Dit werd bevestigend beantwoord.
Tot mijn verbazing zie ik nu op de factuur dat ik 5 euro per maand meer betaal . Als ik niet had gebeld voor verlenging was mijn contract gewoon stilzwijgend per maand verlengd en had ik nu niet meer hoeven te betalen. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice. Dit gesprek duurde meer dan een half uur. In de wacht gestaan, doorverbonden, weer in de wacht enz. Uiteindelijk kon niemand mij helpen en werd gezegd dat ik maar een klacht in moest dienen. Tv, bellen en internet hebben we ook van KPN en als mijn huidige abonnement en dat van mijn dochter (bij een andere provider) afloopt hadden wij ook willen overstappen naar KPN maar als dit niet naar behoren afgewerkt wordt ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider....met alles ! Na jaren van tevredenheid valt me dit vies tegen van KPN.

Terugzetting naar mijn oude abonnement

KPN
    Geachte mevrouw Verhoeven,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Verhoeven,

KPN Klantenreacties CMT

Lverhoeven
    Na wat telefoontjes en mailtjes zonder resultaat, mijn klacht gemeld bij klachtenkompas. Binnen een week werd ik teruggebeld en is de klacht naar tevredenheid opgelost.
    Voor mij een reden om niet over te stappen naar een andere provider.