Opgelost door KPN: Verlenging abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182072
Gebruiker
Lverhoeven
Datum
3 reacties

Details

De klacht

18 juli heb ik telefonisch mijn contract laten verlengen. Toen uitdrukkelijk gevraagd of alles exact hetzelfde zou blijven. Dit werd bevestigend beantwoord.
Tot mijn verbazing zie ik nu op de factuur dat ik 5 euro per maand meer betaal . Als ik niet had gebeld voor verlenging was mijn contract gewoon stilzwijgend per maand verlengd en had ik nu niet meer hoeven te betalen. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice. Dit gesprek duurde meer dan een half uur. In de wacht gestaan, doorverbonden, weer in de wacht enz. Uiteindelijk kon niemand mij helpen en werd gezegd dat ik maar een klacht in moest dienen. Tv, bellen en internet hebben we ook van KPN en als mijn huidige abonnement en dat van mijn dochter (bij een andere provider) afloopt hadden wij ook willen overstappen naar KPN maar als dit niet naar behoren afgewerkt wordt ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider....met alles ! Na jaren van tevredenheid valt me dit vies tegen van KPN.

De oplossing

Terugzetting naar mijn oude abonnement

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoeven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoeven,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    Lverhoeven
    Datum
    Na wat telefoontjes en mailtjes zonder resultaat, mijn klacht gemeld bij klachtenkompas. Binnen een week werd ik teruggebeld en is de klacht naar tevredenheid opgelost.
    Voor mij een reden om niet over te stappen naar een andere provider.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lverhoeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy