Klacht KPN: verlenging

Klachtnummer
# 112594
Gebruiker
rachh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

 Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. Hiervoor had ik een leasetoestel zeiden ze maar dat wist ik niet. Ik kon het toestel opsturen of 127 euro betalen. Ik schrok. Ik las op een forum dat het overnamebedrag van de telefoon 10% van de dagwaarde zou zijn. Dit is redelijk gezien de slijtage van een toestel en de ontzettend snel ontwikkelende markt. Ik heb nu een s4. Dit zou dus betekenen dat als dit 10% van de dagwaarde is de telefoon nu 1272 euro zou moeten zijn?? Dit vind ik dus echt belachelijk aangezien de huidige waarde op +- 300 euro staat. 10% zou dus 30 euro moeten zijn.. ik ben al zo lang trouwe klant bij Hi. Met de afdracht van het leasecontract wat ik maandelijks betaal kom ik zelfs al boven deze dagwaarde uit..Ook werd mij verteld dat het maandbedrag van mijn verlenging 37.50 is maar in mijn app staat 42.50. Hoe kan dat?. Ik zou ook een bevestigingsmail krijgen maar die heb ik niet ontvangen. Lastig allemaal. Wat kunt u voor mij betekenen?

De oplossing

Telefonisch afspraak nakomen en houden aan 10%.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen