Klacht KPN: verlenging

rachh

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. Hiervoor had ik een leasetoestel zeiden ze maar dat wist ik niet. Ik kon het toestel opsturen of 127 euro betalen. Ik schrok. Ik las op een forum dat het overnamebedrag van de telefoon 10% van de dagwaarde zou zijn. Dit is redelijk gezien de slijtage van een toestel en de ontzettend snel ontwikkelende markt. Ik heb nu een s4. Dit zou dus betekenen dat als dit 10% van de dagwaarde is de telefoon nu 1272 euro zou moeten zijn?? Dit vind ik dus echt belachelijk aangezien de huidige waarde op +- 300 euro staat. 10% zou dus 30 euro moeten zijn.. ik ben al zo lang trouwe klant bij Hi. Met de afdracht van het leasecontract wat ik maandelijks betaal kom ik zelfs al boven deze dagwaarde uit..Ook werd mij verteld dat het maandbedrag van mijn verlenging 37.50 is maar in mijn app staat 42.50. Hoe kan dat?. Ik zou ook een bevestigingsmail krijgen maar die heb ik niet ontvangen. Lastig allemaal. Wat kunt u voor mij betekenen?

Telefonisch afspraak nakomen en houden aan 10%.

Ook een klacht indienen over KPN?