Opgelost door KPN: verlies mobielnumer en beltegoed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53357
Gebruiker
verlies mobielnummer
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Tijdens vakantie in Chili 25 jan-28 febr heb ik de KPN simcard uit mijn mobiel gehaald en door een locale simcard vervangen. De KPN simcard bleek bij aankomst op schiphol vrijdag 28 febr niet meer te werken, ik kon alleen noodoproepen doen. Navraag bij KPN en later T-mobile leerde mij dat iemand op 4 febr mijn nummer had gevraagd. Die persoon had ook mijn simcard nummer en kreeg daarom mijn nummer. Nu ben ik mijn nummer kwijt en ook mijn beltegoed. Volgens uw mensen is dat nu eenmaal het risico is van een prepaid simcard. Zij registreren niet wie die simcard koopt en geven het nummer meteen weg aan eenieder die er om vraagt en ook het simcardnummer geeft. Ik begrijp niet hoe iemand aan mijn simcard nummer kan komen, terwijl die simcard vrijwel continu zowat op mijn lichaam gedragen is, tevoren in mijn telefoon, tijdens de vakantie in mijnreisbuidel. De enige andere die zowel mijn nummer als het nummer van mijn simcard kent, is de KPN.

De oplossing

ik wil weten hoe bovenstaande is kunnen gebeuren en wil mijn nummer en beltegoed terug

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Perenboom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    verlies mobielnummer
    Datum
    Ik wacht uw onderzoek en antwoord af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Perenboom, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    verlies mobielnummer
    Datum
    nummer niet terug, maar beltegoed.
    geaccepteerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
verlies mobielnummer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen