Opgelost door KPN: verlies mobielnumer en beltegoed

verlies mobielnummer

Tijdens vakantie in Chili 25 jan-28 febr heb ik de KPN simcard uit mijn mobiel gehaald en door een locale simcard vervangen. De KPN simcard bleek bij aankomst op schiphol vrijdag 28 febr niet meer te werken, ik kon alleen noodoproepen doen. Navraag bij KPN en later T-mobile leerde mij dat iemand op 4 febr mijn nummer had gevraagd. Die persoon had ook mijn simcard nummer en kreeg daarom mijn nummer. Nu ben ik mijn nummer kwijt en ook mijn beltegoed. Volgens uw mensen is dat nu eenmaal het risico is van een prepaid simcard. Zij registreren niet wie die simcard koopt en geven het nummer meteen weg aan eenieder die er om vraagt en ook het simcardnummer geeft. Ik begrijp niet hoe iemand aan mijn simcard nummer kan komen, terwijl die simcard vrijwel continu zowat op mijn lichaam gedragen is, tevoren in mijn telefoon, tijdens de vakantie in mijnreisbuidel. De enige andere die zowel mijn nummer als het nummer van mijn simcard kent, is de KPN.

ik wil weten hoe bovenstaande is kunnen gebeuren en wil mijn nummer en beltegoed terug

KPN
    Geachte heer/mevrouw Perenboom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    verlies mobielnummer
    Ik wacht uw onderzoek en antwoord af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Perenboom, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    verlies mobielnummer
    nummer niet terug, maar beltegoed.
    geaccepteerd

verlies mobielnummer

Ook een klacht indienen over KPN?