Opgelost door KPN: vermelding telefoongids vaste telefoon

J.C.R. von Weiler

in oktober 2015 ontdekte ik dat ik niet meer in het papieren telefoonboek sta, uit een check op het internet bleek dat ik ook daar niet meer vermeld stond. Noch op nummerzoeker.com. Sinds oktober heb ik meerdere keren gebeld, ook live gechat en iedere keer wordt mij toegezegd dat dit "op korte termijn" hersteld zal worden. Tot op heden is er nog niets gebeurd.

wederom vermelding in het digitale telefoonboek en straks ook weer in de papieren uitgave.

KPN
    Geachte heer Von Weiler,

KPN Klantenreacties CMT
    J.C.R. von Weiler
    KPN heeft keurig zeer snel gereageerd, op 26.1 werd ik gebeld, er werd mij toen weer toegezegd dat alles snel geregeld zou worden. Ik heb een naam en een telefoonnummer dus als er niets gebeurt ga ik deze persoon op zeer korte termijn weer bellen
    KPN
    Geachte heer Von Weiler,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    J.C.R. von Weiler
    ik heb inmiddels geconstateerd dat mijn naam weer vermeld wordt in de digitale gids, nog niet bij "nummerzoeker.com" maar dat zal dan nog wel komen. Dank voor het begeleiden van de klacht.

J.C.R. von Weiler

Ook een klacht indienen over KPN?