KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: Vermissing telefoon
Details
De klacht
Een paar maanden heb ik de lease telefoon bij boekhandel Vingerling in Wateringen waar je ook poststukken kan afgeven of ophalen.Ik heb hiervoor de enveloppe met antwoord.nr die me toe was verstuurd door HI gebruikt,
Ik vroeg om een bon als bewijs van afgeven maar de desbetreffende mevr die mij hielp zei mij dat dit niet meer nodig was i.v.m het antwoord.nr dit was sinds kort verandert.
Als ik alles weet wat ik nu weet had ik op mijn achterste benen gaan staan.
Telefoon is niet bij HI aangekomen rara waar hij is gebleven gevolg een overname bedrag van € 118.92 plus een boete van € 25. Leuk voor een telefoon die misschien al 10x betaald is.
We hebben contact gehad met TNT en een formulier ingevuld, contact gehad met HI maar met de getrainde callcenter medewerkers trek je aan het kortste eind mevr u heeft geen bon en we kunnen diefstal niet uitsluiten.
Kortom wij zijn de dupe van een verkeerde informatie enz, enz.
De oplossing
Ik hoop het liefst dat het kosteloos opgelost kan worden, dit zal toch niet dagelijks voorkomen en mijn zoon heeft al jaren een telefoon van HI. ( klantvriendelijk)Ik weet niet beter dan dat ik het in volle vertrouwen heb afgeven en ben er vanuit gegaan dat het op juiste plaats terecht zal komen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.