Opgelost door KPN: Vermissing telefoon

Van Rossum

Een paar maanden heb ik de lease telefoon bij boekhandel Vingerling in Wateringen waar je ook poststukken kan afgeven of ophalen.
Ik heb hiervoor de enveloppe met antwoord.nr die me toe was verstuurd door HI gebruikt,
Ik vroeg om een bon als bewijs van afgeven maar de desbetreffende mevr die mij hielp zei mij dat dit niet meer nodig was i.v.m het antwoord.nr dit was sinds kort verandert.
Als ik alles weet wat ik nu weet had ik op mijn achterste benen gaan staan.
Telefoon is niet bij HI aangekomen rara waar hij is gebleven gevolg een overname bedrag van € 118.92 plus een boete van € 25. Leuk voor een telefoon die misschien al 10x betaald is.
We hebben contact gehad met TNT en een formulier ingevuld, contact gehad met HI maar met de getrainde callcenter medewerkers trek je aan het kortste eind mevr u heeft geen bon en we kunnen diefstal niet uitsluiten.
Kortom wij zijn de dupe van een verkeerde informatie enz, enz.

Ik hoop het liefst dat het kosteloos opgelost kan worden, dit zal toch niet dagelijks voorkomen en mijn zoon heeft al jaren een telefoon van HI. ( klantvriendelijk)
Ik weet niet beter dan dat ik het in volle vertrouwen heb afgeven en ben er vanuit gegaan dat het op juiste plaats terecht zal komen.

Van Rossum
    We zijn intussen gebeld door Linda Coolen hoofd klantenservice HI KPN.
    Er is afgesproken dat de betaling twee weken uitstel heeft gekregen . Het blijkt dat in dezelfde periode meerdere telefoons vermist zijn die op dezelfde wijze ( met de enveloppe plus antwoord.nr van HI ) de telefoon hebben opgestuurd of afgegeven bij balie van boekhandel .
    Linda Coolen zou na twee weken opnieuw contact met ons opnemen mits wij eerder nieuws hadden of de telefoon gevonden was.
    We wachten dus af.
    Mvg B v R
    Van Rossum
    Vandaag werd ik gebeld door Linda Coolen van HI dat alles afgehandeld wordt en dat de kosten niet betaald hoeven te worden.
    Wij zijn hier erg tevreden over. We zijn blij met deze oplossing en service van HI.
    Wel draag ik voortaan zorg dat ik me nooit meer weg laat sturen zonder ontvangst bewijs als ik iets heb afgegeven.
    Klachtenkompas ook bedankt voor uw medewerking!

Van Rossum

Ook een klacht indienen over KPN?