Klacht KPN: Vermoeden van onterecht in rekening brengen van rente voor mobiele telefoon

Hunter-31

Op 5 juni 2015 een mobiel telefoonabonnement overeenkomst gesloten bij KPN. Het toestel behorende bij dit abonnement betrof een Nokia Lumia 635, waarvoor ik volgens de nota "niets', in casu geen separaat bedrag, heb betaald. Ik vermoed derhalve dat de kosten van de Nokia in het maandelijkse abonnementsbedrag is verdisconteerd. Ik heb dit toestel tot 12 april 2017 in gebruik gehad. Omdat dit toestel te water is geraakt, en niet meer kon worden gebruikt, heb ik op 12 april 2017 een nieuw toestel (Samsung Galaxy A3) ontvangen, waarvoor iedere maand een separaat bedrag van 9,00 euro in rekening wordt gebracht. Tevens is mijn vorenbedoeld abonnement hiermee automatisch met 24 maanden verlengd tot 12 april 2019.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van den Elshout,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van den Elshout,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?