Klacht KPN: Vermoeden van onterecht in rekening brengen van rente voor mobiele telefoon

Klachtnummer
# 275363
Gebruiker
Hunter-31
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 5 juni 2015 een mobiel telefoonabonnement overeenkomst gesloten bij KPN. Het toestel behorende bij dit abonnement betrof een Nokia Lumia 635, waarvoor ik volgens de nota "niets', in casu geen separaat bedrag, heb betaald. Ik vermoed derhalve dat de kosten van de Nokia in het maandelijkse abonnementsbedrag is verdisconteerd. Ik heb dit toestel tot 12 april 2017 in gebruik gehad. Omdat dit toestel te water is geraakt, en niet meer kon worden gebruikt, heb ik op 12 april 2017 een nieuw toestel (Samsung Galaxy A3) ontvangen, waarvoor iedere maand een separaat bedrag van 9,00 euro in rekening wordt gebracht. Tevens is mijn vorenbedoeld abonnement hiermee automatisch met 24 maanden verlengd tot 12 april 2019.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Elshout,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van den Elshout,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen