Klacht KPN: Vernieuwing is vaak verslechtering. Slechte klacht afhandeling

Klachtnummer
# 296801
Gebruiker
C,A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Software van het kpn tv kastje is vernieuwd.
Het werkt nu waardeloos. Het complete zender overzicht is weg, en de reclame van programma gemist kan je niet meer doorspoelen.We hadden Kpn gebeld, maar je moet persoonlijk via hun site een klacht indienen, wat niet werkt. Belachelijk dat de klacht niet via het kpn service nummer kan worden ingediend. Het is dat we aan mobiel abonnement vast zitten. Anders hadden we het al opgezegd.

De oplossing

De oude software terug

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Scholten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen