Klacht KPN: Verplicht lease toestel abonnement, nu toestel gratis.

Klachtnummer
# 37488
Gebruiker
Esther
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september 2012 heb ik een 2 jarig abonnement afgesloten bij Hi. Inmiddels ben ik al 4 jaar klant bij Hi en nooit klachten gehad. In 2012 was het de nieuwe trend om abonnementen met een lease toestel af te moeten sluiten, gratis toestel was verleden tijd. Met veel tegenzin toch opnieuw een abonnement afgesloten. Na iets meer dan een jaar is het leasen ineens verdwenen en is het toestel gelijk weer van jou. Ik vind dit niet eerlijk tegenover de 'vaste' klanten die de dupe worden van een nieuwe 'hype' die mislukt is. Ik zou graag willen dat ik mijn lease kosten per maand niet meer zou hoeven betalen, puur het abonnement.

Vr. Gr. Esther

De oplossing

Ik zou graag de lease kosten niet meer willen betalen, puur het abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen