Klacht KPN: Verplichte overstap hi - kpn

Klachtnummer
# 117566
Gebruiker
LiZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op dit moment heb ik nog amper ergens internet verbinding en het is veel trager geworden! Tevens ga ik twee keer zo snel door me databundel heen als voordat ik bij kpn zat! Zouden jullie mij hierover uitleg kunnen geven!

De oplossing

Duidelijkheid en dat de snelheid en mbs anders maar worden opgeschroefd zonder extra kosten!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tuinenbreijer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen