Opgelost door KPN: Verslechterd mobiel bereik thuis

Stan

Sinds enige tijd slecht tot geen bereik meer in en om ons huis in Beek en Donk. Verbinding valt zeer regelmatig weg tijdens gesprekken, waardoor mobiel niet bruikbaar. Toen we half jaar geleden hier kwamen wonen was het bereik wel acceptabel, en daarom ook geen vaste telefonie aangeschaft. Sinds een maand is het bereik ver achteruit gegaan, en de mobiel dus nagenoeg onbruikbaar. Contact gehad met Hi/KPN. Zij zeggen niets te kunnen doen, en adviseren om over te gaan op 2G verbinding, maar dat is geen oplossing omdat ik buiten de deur wel mijn 3G nodig heb, en niet telkens kan switchen. Ook 2G heeft overigens een belabberd bereik.

Versterking van het signaal (was voorheen ook mogelijk). Of levering van een MicroCell zoals Vodafone beschikbaar heeft. Of een gratis aansluiting op vaste telefonie.

KPN
    Geachte heer Rooijackers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Stan
    Vandaag (week na inbehandelingname) gebeld door KPN. Helaas kon er door KPN geen oplossing geboden worden voor het probleem. De micro-cell is een techniek die niet gebruikt wordt door KPN.
    Uiteindelijk een regeling getroffen dat ik mijn abonnement kan opzeggen indien gewenst, zodat ik kan zoeken of een andere aanbieder beter bereik kan bieden op mijn locatie + een financiële tegemoetkoming op mijn abonnementskosten.

Stan

Ook een klacht indienen over KPN?