Opgelost door KPN: vervelend dat het zo lang heeft geduurd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 470310
Gebruiker
Mooiehond1412#
Datum
2 reacties

Details

De klacht

dat het 3 weken heeft geduurd voor ik een nieuw kastje hadvoor mijn digitenne werd geleverd

De oplossing

nou ik wil graag van de maand juli 18 euro terug heb dik 3 weken geen tv kunnen zien in mijn vakantie nog wel

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Veen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van der Veen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mooiehond1412#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen