Klacht KPN: Vervolg Klacht d.d. 8 maart 2013: 3175889, BW-03.01.02

Betreft: 3175889 - 03.01.02
In een eerdere melding heb ik aangegeven dat er problen waren met het internetten en telefoneren.
En dat er onjuiste cq onvolledige informatie was verstrekt door een medewerker van KPN.
KPN heeft mij daarna gebeld en een keurig nette oplossing aangeboden betreffende een nieuw abonnement. Reden om een compliment te geven!!!!

Echter: de problemen met het internetten zijn nog steeds niet opgelost.
Met name de draadloze verbinding naar een tweede en/of een iPad valt steeds weg.
Reden om nog maar een keer te bellen met KPN, deze klacht is bekend onder nummer MPK-0003335505.

Als ik het goed begrepen heb zou de Experiabox de boosdoener kunnen zijn maar hoe dan ook, we zouden toch graag een stabiele internetverbinding willen hebben.
Ik vertrouw er op dat KPN ook dit probleem snel en goed zal weten te verhelpen.

Een goede en betrouwbare internet-/telefoonverbinding.

KPN
    Geachte heer Van Gulik,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rooie wangen
    Vandaag heb ik een nieuwe Experiabox ontvangen van KPN.
    Dat is netjes afgehandeld!
    De griep heeft me ernstig te pakken dus ik heb me tot nu toe beperkt tot het uitpakken van het pakket en het lezen van de handleiding. Ik had al gevraagd of KPN dat kon doen maar dat bleek een duur klusje. Nog even uitzieken en dan aan de slag.
    KPN
    Geachte heer Van Gullik,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rooie wangen
    Op 8-4-2013 laat KPN weten dat de behandelaar 'binnenkort' contact zal opnemen.
    Op woensdag 10 april 2013 heb ik een mail gestuurd.
    Vandaag, vrijdag 12 april 2013: Géén reactie van KPN gekregen.
    Ik zou nu ook snellere internetverbinding moeten hebben maar daar is niets van te merken.
    Wellicht is de foutieve naamsvermelding de reden dat mijn gegevens niet terug te vinden zijn.
    Rooie wangen
    Tot mijn grote opluchting heeft KPN er vandaag, 16 april 2013 , voor gezorgd dat de Experia Box geplaatst is.
    Met speciale dank aan mevrouw Monique V.
    Hulde!
    KPN
    Geachte heer Van Gulik,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rooie wangen
    Na het bezoek van de monteur leek alles in orde.
    Toch was er vorige weekop enig moment geen draadloze verbinding met een van de computers én werd een telefoongesprek 'spontaan' verbroken. En dan blijft de vraag of dat zich zal herhalen, dat zal de tijd moeten leren.
    Dat we nu een snellere internetverbinding zouden hebben is ons niet opgevallen, dat had ik al laten weten, maar dat is voor ons niet het belangrijkste.
    KPN
    Geachte heer Van Gulik,Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?