Klacht KPN: Vervuiling van mijn eigendom

Klachtnummer
# 371016
Gebruiker
Kippetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Men is bezig met voorbereiden van glasvezel in mijn wijk. Er is zojuist ongevraagd een deurmat bij mijn voordeur gelegd. In mijn ogen is dit het vervuilen van mijn eigendom.
Belachelijk, wij zijn zelfs geen abonnee bij KPN!

De oplossing

Dat het stopt met dit soort totaal ongevraagde acties. Er zit al een sticker op mijn brievenbus dat ik geen ongeadresseerde post wens te ontvangen. Een deurmat is dan al helemaal niet gewenst.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat u hier antwoord kreeg. Er is, door een verandering in de organisatie, een achterstand ontstaan. Deze achterstand is bijna weggewerkt.

    Ik begrijp wat u zegt en zal uw geluid doorgeven aan de verantwoordelijke partij.
    Ik hoop dat u onze excuses wilt aanvaarden.
    Verder hoop ik dat u een fijn weekend heeft.
    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen