Klacht KPN: Verzekering mobiel kpn/asurion doet niet wat het beloofd

Willemvl87

De klacht betrefd mijn telefoonverzekering.

Ik heb mn Galaxy note 8 verzekerd via kpn.
Ook tegen valschade dus. Nu is mijn telefoon gevallen en mn scherm kapot. Ik heb een claim ingediend en dat liep volgens medewerkers vast.

Toen moest is claim per hand invullen en uploaden, samen met het bewijs dat ik op mijn eigen adres woonde (lees: brief zorgverzekering, belastingdienst) in tweevoud.

Binnen 48 uur werd mn reactie beloofd. Nou de eerste keer bellen hadden ze hem geüpload naar goede afdeling en de 2de keer bellen hadden ze niets ontvangen, 3de keer bellen werd het geregeld, 4de keer bellen had t systeem een foutmelding en ga zo maar door richting de 15x bellen.

Nu 6 dagen zonder telefoon en enig uitzicht op een vervangend iets.

Ik heb mn telefoon verzekerd omdat ik wegens mn werk in de binnenvaart niet zonder telefoon aan boord wil. Maar je moet haast niet werken wil je op tijd je telefoon krijgen.

Premie omhoog met 2 euro en eigen risico met 10, en de wachttijd met ? Dagen

Ik wens voor komende dinsdag een vervangend zelfde toestel te hebben, en kwijtschelding van eigen risico.

Dit is te gek voor woorden want je weet gewoon dat je aan het lijntje word gehouden door asurion verzekeringen.

Van een half uur bellen sta je20 min in de wacht. Continu systeemfout enz...

KPN
    Geachte heer Van Leeuwen,

KPN Klantenreacties CMT
    Willemvl87
    Kpn heeft me gebeld.
    De eigen risico van 132 euro word niet op mij verhaald ter compensatie.

Zodra dat gebeurt is zal ik dat neerzetten

Ook een klacht indienen over KPN?