Klacht KPN: Verzekering mobiel kpn/asurion doet niet wat het beloofd

Klachtnummer
# 304153
Gebruiker
Willemvl87
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De klacht betrefd mijn telefoonverzekering.

Ik heb mn Galaxy note 8 verzekerd via kpn.
Ook tegen valschade dus. Nu is mijn telefoon gevallen en mn scherm kapot. Ik heb een claim ingediend en dat liep volgens medewerkers vast.

Toen moest is claim per hand invullen en uploaden, samen met het bewijs dat ik op mijn eigen adres woonde (lees: brief zorgverzekering, belastingdienst) in tweevoud.

Binnen 48 uur werd mn reactie beloofd. Nou de eerste keer bellen hadden ze hem geüpload naar goede afdeling en de 2de keer bellen hadden ze niets ontvangen, 3de keer bellen werd het geregeld, 4de keer bellen had t systeem een foutmelding en ga zo maar door richting de 15x bellen.

Nu 6 dagen zonder telefoon en enig uitzicht op een vervangend iets.

Ik heb mn telefoon verzekerd omdat ik wegens mn werk in de binnenvaart niet zonder telefoon aan boord wil. Maar je moet haast niet werken wil je op tijd je telefoon krijgen.

Premie omhoog met 2 euro en eigen risico met 10, en de wachttijd met ? Dagen

De oplossing

Ik wens voor komende dinsdag een vervangend zelfde toestel te hebben, en kwijtschelding van eigen risico.

Dit is te gek voor woorden want je weet gewoon dat je aan het lijntje word gehouden door asurion verzekeringen.

Van een half uur bellen sta je20 min in de wacht. Continu systeemfout enz...

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Leeuwen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Willemvl87
    Datum
    Kpn heeft me gebeld.
    De eigen risico van 132 euro word niet op mij verhaald ter compensatie.

    Zodra dat gebeurt is zal ik dat neerzetten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen