Klacht KPN: Verzekering vergoed niet terwijl wel premies betaald

Puck

Ik heb op 31 oktober 2013 mijn KPN-abonnement gewijzigd naar een Hi-abonnement met iPhone.
Al die tijd (t/m heden) is ook de premie voor de verzekering (KPN Smartcare Diefstal Verlies I-Z) afgeschreven van mijn rekening.

Op 29 november 2013 is mijn iPone gestolen, heb hiervan aangifte gedaan.
Nadat ik de diefstal (telefonisch) had gemeld bij Hi-klantenservice, kreeg ik te horen dat er een fout was gemaakt door Hi bij het wijzigen van mijn abonnement en dat de verzekering niet meer liep (terwijl ik wel alle maanden premie heb doorbetaald) en ik dus niet vergoed krijg.

Heb een aantal keren gebeld met klantenservice, maar zij zeggen niets te kunnen doen.

Lijkt mij als ik premie heb betaald, ik dus verzekerd ben en recht heb op uitkering.

Levering van een nieuwe iPhone 4s

Puck
    Dankuwel, hoor graag spoedig van u aangezien dit al tijdje speelt.
    Puck
    Wederom een reactie "ik hou u aan het lijntje, maar zeg nog helemaal niets...". In de hoop dat de klager niet in de gaten heeft dat de klacht nu afhankelijk is van zijn/haar reactie en wanneer dat niet gebeurd de klacht vanzelf van deze site word verwijderd?! Ik vind dit niet netjes KPN; geef alleen een reactie wanneer jullie daadwerkelijk een reactie hebben ipv deze manier van procedure ontwijken.
    Puck
    Mijn telefoon staat 24/7 aan, heb geen registratie van gemiste oproepen.3 uur (12.54 exact) na plaatsen van bovenstaande reactie wél gebeld door KPN. Een zéér onvriendelijke medewerkster beschuldigde mij letterlijk dat ik niet bereikbaar was en dat mijn nichtje (deze klacht gaat over haar) ook was gebeld en zij had gezegd mij(n naam) niet te kennen?! Dat was het enige wat de dame had te melden. Uiteraard nagevraagd; mijn nichtje is nooit gebeld door KPN.Vreemde gang van zaken!!!
    Puck
    De klacht is nog niet afgehandeld.
    Er is inmiddels een brief ontvangen, echter hierin staat niet de oplossing zoals telefonisch is toegezegd.
    Er is een mail onderweg naar de klachtenbehandelaar.