Klacht KPN: Verzekering.Geschrokken van Rekening.

Klachtnummer
# 39214
Gebruiker
jmknelemans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al jaren bij de kpn voor mijn mobiele communicatie.
Ik verleng om de 2 jaar mijn abonnement.
Ervan uitgaand dat er niks wijzigd. Ook word mij hierop in de winkels niks vermeld.
Sterker nog. Meneer u heeft een oud contract met ideale condities.
Dus ik denk al jaren mooi.
Tot het nieuwe fenomeel smartphone blijkbaar.
Ik heb in het verleden diverse reparaties laten doen.
vaak kreeg ik zelfs een compleet nieuw toestel.
nooit zonder 1 cent ervoor te hoeven betalen . nee meneer u bent goed verzekerd. oud contract ideale condities weer....
Ik zo zuinig als ik ben zorg gedragen voor mijn nieuwe toestel.
door toch onvoorzichtigheid telefoonschermpje stuk.
Verzekering. dacht ik .
in de winkel ja meneer das verzekering.
na 2 maanden krijg ik een gepeperde rekening eigen risico..??
Nog nooit heb ik die term gehoord bij al mn reparaties..
nee u bent goed verzekerd al die jaren.
domper op mijn viere kpn verzekering.

De oplossing

Duidelijkheid in de winkel.
Bij contract verlenging wel nieuwe voorwaarden cq condities.
dacht jaren goed te zitten nooit contract laten wijzigen...
helaas.
als ik dan toch moet betalen hoeft die verzekering ook niet meer.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nelemans,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen