Opgelost door KPN: Verzoek omzetting Back-up Online van dode naar nieuwe PC onbeantwoord

Jan Willem de Jong

Op 13/11 e-mail naar KPN: "Voor KPN Back-up Online schrijft u maandelijks een bedrag af, inmiddels 5,99 euro (zie factuur 150121 - 12926109l ), waar al meer dan een jaar 0,0 tegenover staat, De computer, waarvan backups gemaakt zouden worden, is al lang vernietigd. Graag zou ik het abonnement op een vervangende computer willen overbrengen. Bvd voor uw medewerking." Op 13/11 bericht van KPN: "Binnen enkele dagen ontvangt u per e-mail een reactie op uw vraag." Weken later heb ik nog geen inhoudelijk antwoord, laat staan oplossing voor dit veelvuldig voorkomende probleem.

Activering backup op nieuwe PC

KPN
    Geachte heer De Jong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    LS,
    Heb gevraagde gegevens ingevuld onder Privé gegevens.
    JW de Jong
    KPN
    Geachte heer De Jong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jan Willem de Jong
    KPN heeft op afstand alsnog mogelijkheid van Backup-OnLine geïnstalleerd op nieuwe computer. Jammer dat vele maanden voor nop betaald is, maar blij dat Klachtenkompas KPN bij de les bracht. Dank, ook aan KPN.
    KPN
    Geachte heer De Jong,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jan Willem de Jong
    Backup systeem werkt inmiddels prima.

Jan Willem de Jong

Ook een klacht indienen over KPN?