Opgelost door KPN: Vijf euro afgeboekt zonder toestemming

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149601
Gebruiker
wegman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na opwaarderen van Prepaidkaart van mobiele telefoon bleek er minder op te staan dan ik opgewaardeerd had. KPN heeft 5 euro afgehaald (gestolen) omdat ik een abonnement zou hebben afgesloten. Ik weet van niets. Herhaalde verzoeken dit geld terug te krijgen leveren niets op: ik zou een abonnement hebben afgesloten en het ligt niet aan hen maar aan het 'systeem'. Er wordt om een printscreen gevraagd maar die kan mijn oude mobiel niet geven.

De oplossing

Graag 5 euro terug op mijn rekening: IBAN NL26 RABO 0343001675.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Tilburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    wegman
    Datum
    KPN heeft de klacht naar mijn volle tevredenheid afgehandeld!
  3. Auteur
    wegman
    Datum
    KPN heeft mijn klacht naar mijn volle tevredenheid afgehandeld, wat mij betreft is de zaak nu rond!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wegman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen