Klacht KPN: Vip games weekly nooit voor aangemeld

Mirellaklinkenberg

Vanmorgen hebben wij kpn gebeld met een vraag over het abonnement van onze dochter, die was hoger als zou moeten.
Wij kregen het advies om via payinfo na te kijken of er een internet dienst is geactiveerd, tot onze verbazing bleek dit het geval te zijn, vanaf juni betalen wij €5 per week extra voor vip games weekly.
Dit is echter nooit door haar geactiveerd.
Wij hebben meteen weer met kpn gebeld maar daar wordt gezegd dat ze daar niks mee kunnen, dit vinden wij natuurlijk geen oplossing. We moeten dus zelf maar uitzoeken hoe we ons geld terug gaan krijgen. Verder werd ons verteld dat de volgende maand nog eens een keer voor diezelfde dienst betaald moet gaan worden. Wij zijn zeer teleur gesteld in kpn dat er dus zomaar internetdiensten kunnen worden geactiveerd zonder dat je hier zelf wat aan kan doen. Wij hopen op een passende oplossing.

Wij willen graag dat dit niet meer kan gebeuren en uiteraard dat de betaalde kosten hiervoor vergoed worden.

KPN
    Geachte mevrouw Klinkenberg,

KPN Klantenreacties CMT
    Mirellaklinkenberg
    Inmiddels is onze klacht naar volle tevredenheid afgehandeld
    KPN
    Geachte mevrouw Klinkenberg,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?