Klacht KPN: Vip games weekly nooit voor aangemeld

Klachtnummer
# 129829
Gebruiker
Mirellaklinkenberg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen hebben wij kpn gebeld met een vraag over het abonnement van onze dochter, die was hoger als zou moeten.
Wij kregen het advies om via payinfo na te kijken of er een internet dienst is geactiveerd, tot onze verbazing bleek dit het geval te zijn, vanaf juni betalen wij €5 per week extra voor vip games weekly.
Dit is echter nooit door haar geactiveerd.
Wij hebben meteen weer met kpn gebeld maar daar wordt gezegd dat ze daar niks mee kunnen, dit vinden wij natuurlijk geen oplossing. We moeten dus zelf maar uitzoeken hoe we ons geld terug gaan krijgen. Verder werd ons verteld dat de volgende maand nog eens een keer voor diezelfde dienst betaald moet gaan worden. Wij zijn zeer teleur gesteld in kpn dat er dus zomaar internetdiensten kunnen worden geactiveerd zonder dat je hier zelf wat aan kan doen. Wij hopen op een passende oplossing.

De oplossing

Wij willen graag dat dit niet meer kan gebeuren en uiteraard dat de betaalde kosten hiervoor vergoed worden.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Klinkenberg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Mirellaklinkenberg
    Datum
    Inmiddels is onze klacht naar volle tevredenheid afgehandeld
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Klinkenberg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen