Klacht KPN: Vip games weekly. KPN blijft liegen

Diego

Ik word belachelijk slecht behandeld door KPN.
Ze zetten hier op klachten kompas neer dat ze mij een tweede voorstel hebben gemaakt maar dat liegen ze ik heb geen contact vanuit KPN gekregen.
Ze negeren al mijn vragen ik heb elk contact dat er is bewaard en daaruit kan je zien hoe walgelijk ik behandeld word.
Dit is nog steeds mijn klacht en nogmaals ze liegen hier op klachtenkompas dat ze voorstellen doe. En nu word mijn andere klacht gesloten dat is toch zeker niet de bedoeling van klachtkompas?
"KLACHT Heb nu al vaker contact opgenomen met KPN, ik ben vanzelf steeds opnieuw aangemeld voor een dienst waar ik nooit ook maar van het bestaan af wist.
Het enige wat kpn antwoord is ga naar payinfo.nl en zoek het zelf uit.
Ik heb gesprekken met kpn gedocumenteerd via payinfo al jaten geleden een slot.
Ik ben nu al 3 maanden en 3 weken hiermee bezig. Dat is echt niet normaal. Hoeveel moeite en tijd er in mijn kant inzit terwijl het de fout van KPN is is niet normaal.

Ik wil een vergoeding mijn geld voor Vip games weekly terug.
En zoals ik al 10x eerder heb gevraagd wil ik weg bij KPN en mijn einddatum weten.
Verder een excuses voor de bijhandten medewerkers steeds die geen manieren hebben.
En voor alle tijd die erin zit van mijn kant wil ik bij KPN weg.

Diego
    Ik heb al vaker aangegeven dat ik via de e-mail contact wil.
    verder ben ik nog steeds niet bereikt door kpn de hele tijd is het zelfde liedje. KPN beweerd zoveel maar ben nu al 3 maanden hiermee bezig.
    IK WIL ALLEEN VIA DE EMAIL CONTACT.
    als je een reden zoekt : dan heb ik alles zwart op wit ik heb geen zin om gesprekken op te nemen. en dan worden weer dingen ontkent. lees mijn klacht ten eerste. ipv standaard gelul.https://www.klachtenkompas.nl/kpn/vip-games-weekly-kpn-scam
    Geachte heer Pauw,

De behandelaar van deze reactie heeft zowel uw voicemail ingesproken als een e-mail bericht aan u gestuurd.

Diego
    Grappig dat ik hier een reactie krijg een goeie week nadat ik al op de e-mail heb gereageerd.
    Het volgende, ik wil weg bij kpn, daarbij gaat om totaal 3 telefoons en alles in 1. Dat heb je te danken aan deze service die bagger slecht is.
    Helemaal gehad met deze oplichterij meerdere mensen zullen weg bij kpn ik ben namelijk de persoon die het voor mijn familie regelt. Als je nou eens één keer de moeite had genomen om alles te lezen was het vast beter gegaan. Ronduit belachelijk KPN!
    Geachte heer Pauw,

Naar onze mening hebben wij u een afdoende voorstel gedaan om de zaak op te lossen. Alle berekende kosten voor payinfo diensten te vergoeden ondanks dat de blokkade hiervoor er weer is afgehaald.
    U hebt aangegeven hiermee niet akkoord te zijn en KPN te willen verlaten. Het spijt ons dat we niet tot overeenstemming zijn gekomen.
    U keuze staat vrij om uit te zien naar een andere provider.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?