Opgelost door KPN: VIP Games weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 168366
Gebruiker
dbonest
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Blijkbaar zijn meer mensen die dezelfde klacht hebben. Ik kwam er dus ook achter dat er inmiddels 4x 5 euro is betaald voor een dienst genaamd VIP Games weekly waar ik me niet heb aangemeld.

De oplossing

Stop zetten Dienst en 20 euro retour

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bonestroo,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bonestroo,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    dbonest
    Datum
    Snel afgehandeld zonder enige discussie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dbonest
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen