Opgelost door KPN: VIP Games Weekly

ronnie

Zonder mijn weten is er een abonement SMS dienst VIP Games Weekly op mijn nummer aangezet. Volgens rijksoverheid moet KPN zich aan onderstaande regels aan houden.

Telefoonaanbieders mogen u niet zomaar afsluiten als u niet betaalt of wilt betalen voor ongewilde sms-diensten. U moet wel een klacht indienen bij de provider over de kosten van deze sms-diensten. De provider moet deze klacht onderzoeken. En mag daarna pas de telefoondienst afsluiten als blijkt dat uw klacht ongegrond is.
Vooraf moet u alle informatie krijgen over een sms-dienst. Zo kunt u bepalen of u deze dienst echt wilt. Geeft een aanbieder van een sms-dienst niet alle informatie? Dan hoeft u de rekening niet te betalen voor deze sms-dienst. En mag een telefoonaanbieder u niet afsluiten van de telefoondienst.
Als een sms-dienst meer kost dan € 1,50, moet de telefoonaanbieder aantonen dat de klant uitdrukkelijk heeft verklaard de sms-dienst te betalen via de telefoonrekening.

terugbetalen van de gefactureerde kosten over mei en juni 2015

KPN
    Geachte heer Gubbels,

KPN Klantenreacties CMT
    ronnie
    Gisteren einde dag klacht gemeld, vandaag gebeld door de KPN. Zeer tevreden over de snelheid van afhandelen en de wijze waarop. Positief verrast door de KPN
    ronnie
    Zeer snel afgehandeld en op een klantvriendelijke wijze. Verrast door de KPN!!!

ronnie

Ook een klacht indienen over KPN?