Opgelost door KPN: vip games weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119815
Gebruiker
christina
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik zie dat er wekelijks 5 euro wordt berekend voor vip games, waarvoor ik mij niet heb aangemeld. dit duurt al sinds ergen in juni j.l.

De oplossing

restitutie van bet betaalde bedrag

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Gaalen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    christina
    Datum
    KPN heeft me gebeld, gaat het uizoeken en belt daarna terug.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Gaalen,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    christina
    Datum
    KPN heeft me gebeld; ze gaan het afgeboekte bedrag (nius BTW) met me verrekenen bij de eerstvolgende nota.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
christina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?