Klacht KPN: Vip games weekly

Mayken

Ik heb in januari een bericht intvangen dat ik bij vip games een abbonoment had lopen. Toen ik dit bericht binnen kreeg en inzage kreeg in de betalingen waren er al drie weken afgeschreven dus €15,- Ik heb nooit toestemming gegeven voor deze afschrijving en maak ook geen gebruik van dit abbonement sterker nog had er nog nooit van gehoord.
Ik gebeld naar KPN konden niets voor mij betekenen. Na veel onderzoek heb ik het abbonement kunnen opzeggen en verder het erbij gelaten. Nu 3 maanden verder krijg ik weer een bericht dat er wekelijks kosten worden gemaakt met dit zelfde abbonement. Wederom heb ik nergens machteging voor gegeven. Deze keer zie ik dat ik al 8 weken zogenaamd ' gebruik' maak. Dit is €40,- .. Het enige verschil is, dat ik nu nergens het kan opzeggen. Bovendien ben ik door mijn eerste ervaring met dit bedrijf heel oplettend geworden. Ik ben niets tegen gekomen. Deze afschrijvingen mogen niet zo makkelijk gaan. Dit hoort via app store of play store te gaan!!!!

KPN
    Geachte heer/mevrouw Tiekstra,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?