Klacht KPN: VIP Games Weekly

MickD

Sinds ik bij KPN ben vond ik mijn rekeningen erg hoog. Ik wist niet hoe ik kon inzien waar deze kosten aan lagen. Toen heb ik het uiteindelijk eens kunnen vinden op mijn online factuur (deze werden eerder per mail gestuurd, maar kwamen niet aan). Hier stond dat ik erg hoge kosten bij Internet diensten maakte, en dat ik via een site (payinfo.nl) kon kijken waar dit vandaan kwam.

Volgens deze site was ik geabonneerd op VIP Games Weekly. Dit heb ik zelf nooit gedaan, ik weet niet eens wat het is! Hoe kan het zo zijn dat ik ineens zo veel extra (5 euro per week!) moet betalen voor iets wat ik nog nooit heb gebruikt, of heb geactiveerd?

Ik wil graag een verklaring waar dit abonnement vandaan komt, en wat het voor mij gedaan heeft. Idealiter wil ik hier mijn geld ook voor terug. Ik heb de service namelijk nooit gewild of gebruikt.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Dreijer,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?