Opgelost door KPN: Vip games weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181896
Gebruiker
Ridam
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen toestemming gegeven voor een betaalde sms dienst. KPN heeft verder ook geen contact opgenomen of dat dit mocht. Meer als 150 euro kwijt aan iets wat ik niet kan traceren. Graag geld terug

De oplossing

Al het betaalde aan deze dienst graag in mindering op facturen of met terugwerkende kracht terug storten

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Dam,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ridam
    Datum
    Hallo KPN,

    Wij zullen uw telefoontje afwachten .

    Met vriendelijke groet Ricardo Dam
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Dam,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Ridam
    Datum
    KPN heeft ons een netjes voorstel gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ridam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy