Opgelost door KPN: Vip games

Louise

De telefoonrekening van onze zoon zijn mobiel week af van wat we gewent zijn.
Bij nader onderzoek blijkt er per 1 december 2015 een wekelijks abonnement van vip games te worden afgeschreven.
We hebben geen idee hoe deze abonnement op de telefoon rekening terecht is gekomen.
We hebben veel moeite gedaan om dit te achterhalen. we kunnen tot op heden op het toestel geen game vinden die er mee te maken kan hebben.
Via de site www.payinfo.nl hebben we begin februari geprobeerd het stop te zetten maar is tot op heden niet gelukt.
Hoe is het mogelijk dat er spontaan een abonnement word aangegaan en waarom is dit niet te stoppen.

Het stop zetten van deze game dienst en terug betaling van ongewenst gemaakte kosten. Wij hebben hier niet om gevraagd. En begrijp niet dat KPN zich hiermee inlaat.

Louise
    Tot op heden is er door KPN geen contact met ons opgenomen.

Louise
    Nee, zeker niet tevreden.
    1x zijn we gebeld met de boodschap dat het onze eigen schuld zou zijn. Dat hebben we weerlegd en zouden terug gebeld worden met een oplossing. Dit terug bellen is nog niet gebeurd.
    Een duidelijke oplossing is er dus nog niet gegeven.
    En ook een genoeg doening in de vorm van terug betaling van de gemaakte kosten hebben wij nog niets van vernomen?
    Geachte mevrouw Heemskerk,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Louise

Ook een klacht indienen over KPN?