Opgelost door KPN: Vip games

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159034
Gebruiker
Louise
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De telefoonrekening van onze zoon zijn mobiel week af van wat we gewent zijn.
Bij nader onderzoek blijkt er per 1 december 2015 een wekelijks abonnement van vip games te worden afgeschreven.
We hebben geen idee hoe deze abonnement op de telefoon rekening terecht is gekomen.
We hebben veel moeite gedaan om dit te achterhalen. we kunnen tot op heden op het toestel geen game vinden die er mee te maken kan hebben.
Via de site www.payinfo.nl hebben we begin februari geprobeerd het stop te zetten maar is tot op heden niet gelukt.
Hoe is het mogelijk dat er spontaan een abonnement word aangegaan en waarom is dit niet te stoppen.

De oplossing

Het stop zetten van deze game dienst en terug betaling van ongewenst gemaakte kosten. Wij hebben hier niet om gevraagd. En begrijp niet dat KPN zich hiermee inlaat.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Heemskerk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Louise
    Datum
    Tot op heden is er door KPN geen contact met ons opgenomen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Heemskerk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Louise
    Datum
    Nee, zeker niet tevreden.
    1x zijn we gebeld met de boodschap dat het onze eigen schuld zou zijn. Dat hebben we weerlegd en zouden terug gebeld worden met een oplossing. Dit terug bellen is nog niet gebeurd.
    Een duidelijke oplossing is er dus nog niet gegeven.
    En ook een genoeg doening in de vorm van terug betaling van de gemaakte kosten hebben wij nog niets van vernomen?
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Heemskerk,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Louise
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen