Klacht KPN: Vipgamesweekly en iets onduidelijks afgeschreven

Klachtnummer
# 180758
Gebruiker
Nelissen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal weken wordt vipgamesweekly afgeschreven. Dit is gedeeltelijk gecorrigeerd maar nog niet helemaal.

De oplossing

Gaarne totale bedrag terug

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nelissen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nelissen
    Datum
    zou u ons nogmaals kunnen bellen? Wij hebben uw telefoontje gemist.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nelissen,
    `
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 29 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen