Klacht KPN: Voor 24.00 besteld morgen NIET in huis

Raymon deventer

Een mobiele telefoon besteld op 06.11.
Op de site staat voor 24.00 besteld morgen in huis.
Ik dacht mooi! Dan ben ik vrij kan ik er op wachten etc.etc.
Helaas kan kpn deze belofte niet waar maken.
Nu komt die dus op 08.11
Heb hierover de chat geïnformeerd. En daar werd gezegd dat ik maar contact moest opnemen met post nl.
Alleen bestel ik bij kpn dus heb ik niks met post nl te maken (post nl is hierbij een tussenpersoon)
Kpn had dit moeten oplossen!
Toen kreeg ik het voorstel om mijn bestelling te annuleren en maar naar de winkel te gaan. (Was nog voldoende voorraad) dus ik naar de winkel. Want denk je? Kan dus niet omdat die nog in het annulerings pakket zit.
Dus ik voor niks naar de stad.
Weer thuis gekomen. Nu kpn gebeld. Of de annulering dan opgezecht kon worden aangezien ik de telefoon sowieso wil hebben.
Nee dit kon niet duurde wel 5 dagen en daarna kon ik weer opnieuw beginnen met bestellen.
Maar ondertussen is het pakketje nog steeds onderweg na mij toe.
Dit aangegeven. Wat nu als ik hem alsnog aanneem.
Nee meneer de moet retour.
Had ik dus ook niks aan.
Toen weer via de chat.
Mijn probleem aangegeven.
Meneer begreen mij. Keek in het ssysteem wat bleek. Totaal nog niet geannuleerd.
Dus morgen kan ik gelukkig nog mijn mobiel verwachten.
Werd echt van het kastje na de muur gestuurd! Boos weggelopen uit de winkel.
Het probleem van kpn werd bij mij (klant) neergelegd. Als ze bij kpn wat aanbieden wat ze niet waar kunnen maken. Dan moeten ze hier mee stoppen!

Het probleem dat ze langs elkaar heen werken (chat/winkel/telefoon) niemand weet wat ze doen.
Verkeerd geïnformeerd!
En voor 24.00 besteld volgende dag in huis waarmaken!

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over ?