Opgelost door KPN: Voorgelogen, niet eerlijk naar klanten toe

content Opgelost
arndtz

Abonnement zakelijk naar privé omgezet, was al een klus voor kpn waarop medewerker zegt dat die van mijn vriend ook verlengd mag worden voor zelfde abonnement maar 10 euro goedkoper , nu komt mijn vriend er achter dat hij geen verdubbelaar meer heeft, waarop ik bel en weer van kastje naar de muur door verbinden word 1 uur aan de tel waarop ik 2 x mijn verhaal doe en weer doorverbonden zou worden naar iemand die compensatie mag en kan doen nou dus niet doen helemaal niks, kpn smeert mee een verlenging aan zegt zelfs abonnement maar doet wat anders , ongelofelijk en dan zeggen kan niks voor u betekenen onze fout maar doen er niks mee, niet te geloven. Oja en is schijnbaar ook een nieuwe abonnement geworden want daar bestaat geen verdubbelaar op wat een grap wij weten van niks. Zit er gewoon aan vast misleiden van klanten heet dat Ook zou ik met 1 telefoontje 25 euro aansluit kosten terug krijgen nou dat 1 telefoontje zijn er 3 geworden en nog niks terug wel zeggen maar niks doen. Zou ook 2 x terug gebeld worden wat ook nooit is gebeurd en dan moet je kpn serieus nemen.

Dat mijn vriend zijn verdubbelaar terug krijgt

KPN
    Geachte heer/mevrouw Arndtz,

KPN Klantenreacties CMT
    arndtz
    Nog steeds niks vernomen van KPN zo serieus word je genomen als klant

Ook een klacht indienen over KPN?