Klacht KPN: Voortijdig afsluiten van mobiel telefoon abonnement door KPN

Jagtman

Ik heb in juli 2014 drie mobiele abonnementen afgesloten bij de KPN. De betaling verloopt via acceptgiro. In september 2015 is er één abonnement van mijn naam op naam van mijn zoon overgeschreven. Sindsdien ontvangt mijn zoon zelf zijn rekening. Hij maakt wel gebruik van automatische incasso. Ik heb vanaf het moment van overschrijven van zijn nummer, geen acceptgiro's meer ontvangen. Nu blijkt dat de KPN de twee abonnementen per 9 november heeft afgesloten ivm niet tijdig betalen en heeft hier €356,= per abonnement in rekening gebracht. De vordering is overgedragen aan en incassoburo met als gevolg dat ik niets meer bij de KPN kan na vragen. Ik heb drie weken geleden een persoonlijk gesprek gehad met een medekwerkster bij een KPN XL winkel in Amsterdam om eea mondeling toe te lichten. Zij kon niets voor mij doen en heeft de klacht doorgestuurd naar hoofdkantoor in Den Haag die eea zouden nakijken. Nu blijkt dat zij ook niets voor me kunnen/willen doen

Ik zou graag willen dat het abonnement weer gaat gelden en de telefoons weer worden aangesloten. Ik kan aantonen dat ik altijd betaald heb. In het KPNsysteem staat automatische incasso maar ik betaal via acceptgiro. Mijns inziens is eea fout gegaan bij de aanpassing van het factuuradres van het abonnement van mijn zoon. Sindsdien heb ik geen facturen meer ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld naar KPN klantenservice omdat ik niet meer kon inloggen via de website op "mijn KPN". Gelukkig was er één medewerkster bereidwillig om toch verder te zoeken en de facturen aan mij te mailen, toen pas kwam ik er achter dat de abonnementen waren afgesloten. Nu de medewerker van het hoofdkantoor aangeeft dat hij niets voor mij kan betekenen omdat het incassoburo de vordering heeft overgenomen waarvoor zij € 1100,=!! in rekening brengen, roept eea bij mij grote vraagtekens op.

KPN
    Geachte mevrouw Jagtman-Posch,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?