Klacht KPN: vvdsl lijn ligt eruit

mel

Geachte heer mevrouw ik heb eerder een klacht ingediend daar heb nog niemand op he reageer ik weet ook niet zo goed hoe dit in werking gaat en hoe je een reactie plaats maar het is vandaag 1 week terug dat ik nog steeds zonder internet zit heb gister gebeld met tekort en kreeg eindelijk een monteur die langs kwam en hij was niet blij met de situatie hij ging andere hogere mensen bellen van telfort en kpn en oké is gelukt zou vandaag opgelost worden vanochtend kwam de monteur langs van kpn en die zei mevrouw ik kan niks voor u doen en ik had gelijk want ik zei het probleem ligt niet bij de centrale het ligt aan het kastje dat in de buurt staat en de monteur zei het ook en die was ook niet vrolijk dat hij voor niks kwam kost KPN en geflirt allemaal dubbel geld voor de monteurs en de monteur kon niks doen omdat er weer een kantoor man zo las is om de wba order te langzaam door te sturen lekker handig de monteur zei is alleen. Maar papier werk is 10 min werk los het op aub

Wil dat het vandaag wordt opgelost door KPN en telfort en dat ze niet zo lax moeten zijn en een vandaag nog een monteur en dat de wba order voor de middag wordt geregeld en dat de monteur weer niet voor niks komen en een hele goede tegemoetkoming en niet steeds zeggen heb geduld dat heb ik niet meer wil vandaag contact hebben wie hier over gaat en anders ga ik juridische stappen onder nemen heb er al over gegoogld hoe ik hulp kan krijgen en dan zien we verder en willen jullie dit ook door mailen naar tekort want die zijn net zo fout als kpn

KPN
    Geachte mevrouw Kooij,

KPN Klantenreacties CMT
    mel
    Ik heb een slechte ervaring met KPN en ze mogen wel eens een cursus gaan doen om te leren wat klantvriendelijk is en leren communiceren met de dochterondernemingen die onder hun staan en betere communicatie met de klant onder tussen is er wel wat gebeurt zodat ik weer internet verbinding heb maar niet door KPN en ze laten ook niks meer van zich horen geen excuus geen compensatie echt een slechte zaak ben helemaal klaar met ze goed voor de klandizie als ze door gaan niet dus

mel

Ook een klacht indienen over KPN?