Klacht KPN: waar blijven de kabels voor aansluiting stereo

helena

Na naar glasvezel te zijn overgestapt monteur t.v. computer aangesloten.Helaas de (bijgeleverde)kabel voor de verbinding naar de stereo te kort.
Drie t.v.ontvangers moesten worden aangesloten voor de radio ontvangst .We komen laterterug (dit na diverse telefoontjes)
Vandaag wederom gebeld (t.v.aangesloten op 8-01-13) waar blijven de kabels.
Thans te horen gekregen moet u zelf doen en kopen (ik 75 en twee henadicapte zoons) Wijkomen niet meer.

Langs komen van een monteur met de gewenste kabels en aangesloten worden.

KPN
    Geachte mevrouw Cohen Rodrigues,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Cohen Rodrigues,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Cohen Rodrigues,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?