Opgelost door KPN: Waar is de klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 544946
Gebruiker
Gebruiker1558722615
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geen internet, dit gemeld. Vandaag 3x tijdens werktijd gebeld en niet op kunnen nemen. Omdat tv ook niet werkt en ik stand van zaken wilde weten, Klantenservice gebeld. en tot 7 keer toe wordt de verbinding met klantenservice verbroken terwijl er wordt gezegd dat je wordt doorverbonden.

Gewenste oplossing

Met spoed internet en tv!!!
Geboden oplossing
Het werkt weer. Probleem zat in de verzamelkast een paar straten verderop.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eijkemans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Eijkemans,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen