Klacht KPN: Waardeloze klantenservice

Klachtnummer
# 116944
Gebruiker
NBeijers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds een week klant en nu 2 dagen zonder tv internet en telefoon. Waardoor ik dus genoodzaakt met mijn mobiel moet bellen. Waardoor ik nu kosten krijg van mijn mobiele provider. Na 3 keer ruim een half gebeld te hebben met kpn nog geen oplossing. 1e keer dat ik belde werd de verbinding verbroken. 2e keer leek ik een oplossing te krijgen en werd mij beloofd dat er een service monteur zou langskomen. Nou die is niet gekomen dus bel ik om 19:30 nog maar een keer. Weer half uur in de wacht....na iemand aan de lij te krijgen zegt hij ik zet je in de wacht en dan kom ik zo bij je terug...na 10 min in de wacht werd de verbinding verbroken. Nu zit ik nog steeds zonder tv internet en bellen maar weet niet meer wat ik moet doen om dit tot een oplossing te laten komen. Ik ga in elk geval niet meer bellen met mij mobiel, en als die monteur niet komt ga ik kpn in gebreken stellen en zal ik mij kosten op hun gaan verhalen.

De oplossing

Dat ik binnen nu en zeer korte tijd een gepaste oplossing krijg voor mijn probleem.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Beijers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Beijers,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 23 35.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen