Klacht KPN: Waardeloze service.

Klachtnummer
# 303417
Gebruiker
Chonburi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lang erg lang gebruik ik een prepaid nummer,woon tijdelijk in het Verre Oosten.Gebruikte het nummer voor codes of tancodes.Zonder waarschuwing nummer geblokkeerd.Nu kosten en aanmaningen vanaf 24 april.Dank KPN.

De oplossing

Bestaat mijn nummer nog?

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kreuk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kreuk,

    KPN heeft uw prepaid nummer weer kunnen activeren.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 93.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen