Opgelost door KPN: Waardeloze slechte zeer klant onvriendelijke behandeling van een trouwe klant

Julia

Vandaag ben ik de gehele dag met KPN in de weer geweest. Wat een waardeloze service. Onze wifi verbinding op de 1e etage en op de 2e etage is zeer slecht. Ik heb 2 x de wifi manager ingevuld. Uit de test kwam dat de verbinding inderdaad slecht is en dat ze mij een oplossing bieden. Namelijk.. ik mag voor een bedrag van 98,00 of 149 euro een wifi versterker kopen. Al jaren lang ben ik klant van KPN betaal 73 euro per maand en ze kunnen het niet organiseren dat een klant een goede wifi verbinding heeft in een tussenwoning met een 1e en een 2e etage.

een gratis wifi versterker opsturen.
We hebben 2 Wi-Fi versterkers ontvangen en deze doen het geweldig goed

KPN
    Geachte mevrouw Janse,

KPN Klantenreacties CMT
    Julia
    Kpn heeft contact opgenomen en er worden nu 2 wifiversterkers opgestuurd. Eindelijk resultaat. Ik ben gisteren de hele dag met KPN in de weer geweest, het was echt vreselijk, zo ga je niet met trouwe klanten om.

Ook een klacht indienen over KPN?