Opgelost door KPN: Waardeloze slechte zeer klant onvriendelijke behandeling van een trouwe klant

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444625
Gebruiker
Julia
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag ben ik de gehele dag met KPN in de weer geweest. Wat een waardeloze service. Onze wifi verbinding op de 1e etage en op de 2e etage is zeer slecht. Ik heb 2 x de wifi manager ingevuld. Uit de test kwam dat de verbinding inderdaad slecht is en dat ze mij een oplossing bieden. Namelijk.. ik mag voor een bedrag van 98,00 of 149 euro een wifi versterker kopen. Al jaren lang ben ik klant van KPN betaal 73 euro per maand en ze kunnen het niet organiseren dat een klant een goede wifi verbinding heeft in een tussenwoning met een 1e en een 2e etage.

Gewenste oplossing

een gratis wifi versterker opsturen.
Geboden oplossing
We hebben 2 Wi-Fi versterkers ontvangen en deze doen het geweldig goed
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Janse,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Julia
    Datum
    Kpn heeft contact opgenomen en er worden nu 2 wifiversterkers opgestuurd. Eindelijk resultaat. Ik ben gisteren de hele dag met KPN in de weer geweest, het was echt vreselijk, zo ga je niet met trouwe klanten om.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen