Klacht KPN: Waarom duurt het altijd zo lang met alles bij kpn

Klachtnummer
# 357516
Gebruiker
Change
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb vorige week maandag digitenne aangevraagd 5 dgn levertijd
Zojuist gebeld wisten nergens vab🙄
Afwachten tot vrijdag wat is dit nou????
Willen wel klanten behouden dacht ik ,dus nie
Maar helaas wij wonen in het buitengebied en hebben geen andere keus 😩
Hebben in het verleden ook al niet zo goede ervaringen met KPN
Dus wat gaan we nu doen spelletjes ?????

De oplossing

Zo snel mogelijk kastje opsturen waarom moet dat zolang duren??????

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Grinsven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Change
    Datum
    Klacht is goed afgehandeld 👍

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen