Klacht KPN: Waarom geen NDR in glasvezelpakket van KPN?

Klachtnummer
# 87922
Gebruiker
De Groot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In Oost-Nederland wordt graag en veel naar Ndr gekeken.
KPN biedt dit niet aan.
Voor mij en anderen aanleiding om over te stappen naar Ziggo.

De oplossing

NDR opnemen !

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Groot.KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen