Opgelost door KPN: Waarom geen percentage inflatiecorrectie in mijn toegestuurde mail omschreven?

content Opgelost
ajf6561gron

Betreft inflatiecorrectie en kosten abonnement. Bij de laatste toegestuurde mail wil de KPN per 1 okt. 2022 een inflatie correctie invoeren. In deze mail wordt geen percentage doorgegeven. Ik vind de KPN is al een vrij dure provider. Ik ben al jaren een vaste klant plm. 20 jaar. Nog niet heel lang geleden zijn de maandelijkse kosten ook al verhoogd. Dus zult u begrijpen dat ik exact wil weten wat de totale maandelijkse kosten worden. De maandelijkse afrekening is al jaren onoverzichtelijk. Als de inflatie correctie wordt gebruikt om in de huidige malaise de winstmarge te verhogen, zou ik kunnen overwegen om over te stappen. Het heeft niet mijn voorkeur. Nogmaals zou ik hier graag contact over willen hebben. De KPN is alleen via deze wijze te bereiken. Verder telefonisch onbereikbaar.

Graag zou ik willen worden gebeld.
Over mijn door de KPN geleverde diensten.
(internet, 2x mobileaansluiting en virusbescherming.
De mevrouw van de klantenservice heeft de klacht en opmerkingen netjes behandeld.

Geachte heer/mevrouw Feenstra,

KPN Klantenreacties CMT
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer Feenstra,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?