Opgelost door KPN: Waarom geen percentage inflatiecorrectie in mijn toegestuurde mail omschreven?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 621614
Gebruiker
ajf6561gron
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Betreft inflatiecorrectie en kosten abonnement. Bij de laatste toegestuurde mail wil de KPN per 1 okt. 2022 een inflatie correctie invoeren. In deze mail wordt geen percentage doorgegeven. Ik vind de KPN is al een vrij dure provider. Ik ben al jaren een vaste klant plm. 20 jaar. Nog niet heel lang geleden zijn de maandelijkse kosten ook al verhoogd. Dus zult u begrijpen dat ik exact wil weten wat de totale maandelijkse kosten worden. De maandelijkse afrekening is al jaren onoverzichtelijk. Als de inflatie correctie wordt gebruikt om in de huidige malaise de winstmarge te verhogen, zou ik kunnen overwegen om over te stappen. Het heeft niet mijn voorkeur. Nogmaals zou ik hier graag contact over willen hebben. De KPN is alleen via deze wijze te bereiken. Verder telefonisch onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Graag zou ik willen worden gebeld.
Over mijn door de KPN geleverde diensten.
(internet, 2x mobileaansluiting en virusbescherming.
Geboden oplossing
De mevrouw van de klantenservice heeft de klacht en opmerkingen netjes behandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Feenstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Feenstra,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen