Klacht KPN: wacht al 2 maanden op mijn Iphone

Klachtnummer
# 392865
Gebruiker
M Deen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden!!!! geleden een Iphone besteld met een nieuw abonnement. Postnl is deze kwijtgeraakt. Ik heb niet voor dit pakket getekend het pakket was ineens helemaal uit het systeem van postnl verdwenen. Ik heb al meer dan 10 keer gebeld en het wordt zogenaamd steeds binnen een paar dagen opgelost. Ik begin echt een beetje gek te worden hiervan ik wil niks meer met Kpn te maken hebben. Ik wil denk ik mijn contract opzeggen en ik wil een vergoeding voor mijn ongemak. Wanneer wordt er een keer contact met mij opgenomen. Ik verwacht dat jullie mij hierover bellen. Niet mailen maar ik wordt graag gebeld door iemand dit dit kan oplossen. Ik ben afgelopen weken steeds beloofd dat het wordt opgelost binnen 4 werkdagen maar ik hoor maar niets. Meneer F. Aalders is verantwoordelijk als het goed is om het voor mij op te lossen. Daar zou ik begin deze week van horen. Ik wordt er moedeloos van.

Vriendelijk groet,


M Deen

bestelnummer BASI739170

De oplossing

Gebeld worden door een bevoegd iemand en miin bestelling annuleren.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen