Klacht KPN: Wachten, wachten, wachten KPN netwerken mijn geduld raakt op.........!

Klachtnummer
# 404364
Gebruiker
Robbie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zitten al maanden te wachten op een glasvezel aansluiting voor in onze nieuwbouwwoning. De kabel ligt al in de meterkast maar het het aansluiten van het kastje wil maar niet lukken.

Ik heb wel 10 x gebeld en telkens geven ze aan dat het hun de hoogste prioriteit heeft en dat al vanaf 10 juli.

Wij zijn met een gezin van 4 en hebben en hebben al maanden geen tv en internet. Wij overwegen om het contract met KPN op te zeggen als het probleem niet spoedig wordt opgelost.

De oplossing

Ik wil dat er z.s.m iemand langskomt om de aansluiting te regelen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?